Starten går onsdag 01.07 og varer til 15.09. Kortene er nå lagt ut på inatur.
Vi samarbeider med VAV for å prøve å få til lokkeflommer i løpet av sesongen (det er avhengig av nedbør og vannføring oppover i marka). Vi legger ut informasjon så fort vi får beskjed.
Fisketelleren er for tiden nede, feilen er lokalisert: Styreenheten har «tatt kvelden» og vi må bytte hele kabinettet. Det er en litt større prosess enn hva vi hadde håpet på, den begynner å trekke på åra. Vi har på stående fot ikke tidspunkt for når den er oppe og går igjen.
- Fiskekort kjøper dere på Inatur
- Husk fiskeravgiften når du fisker i elver som har sjøørret og laks
- Regler for fiske i Akerselva finner du her